
C'mon Boys!
Årets kampanjfilm uppmanar alla män över 50, att gå och ta sitt PSA-prov. Mustaschkampen kräver allmän nationell screening!

.png)
.png)

Årets kampanjfilm uppmanar alla män över 50, att gå och ta sitt PSA-prov. Mustaschkampen kräver allmän nationell screening!
Scanna koden i Swishappen för att stödja kampen mot prostatacancer med 100 kr.
Varje krona räknas!
Stöd kampen mot prostatacancer. Varenda krona räknas! Swisha valfritt belopp.
Eller Swisha valfritt belopp till
900 10 17

Ing-Marie är en av årets ambassadörer för Mustaschkampen.
Läs artikeln
.jpg)
Amanda Egilson Hallgren är silversmeden som låter hjärtat styra hammarslagen. I sin verkstad på Östermalm skapar hon smycken för hand och gör dem personliga genom att hamra in namn och budskap med morfars gamla hammare. Händerna arbetar, men det är hjärtat som leder dem.
Läs artikeln

Catrine Näsmark är en levande och lustfylld konstnär som nu också är ambassadör för Mustaschkampen.
Läs artikeln

Mamoni är en engagerad medlem i Bike Babes Stockholm, en motorcykelklubb för kvinnor. När hon fick frågan om att bli ambassadör för Mustaschkampen tvekade hon inte en sekund, trots att prostatacancer är en sjukdom som drabbar män.
Läs artikeln

Stefan Johansson, Team JES Racing, vill nu kombinera sitt racingåkande med att stödja Mustaschkampen.
Läs artikeln

Mustaschmilen är motionslopp till förmån för Mustaschkampen, där överskottet går till kampen mot prostatacancer. I år erbjuds Mustaschmilen både som traditionella lopp på plats, samt på distans.
Läs artikeln

Golfvaruhuskedjan är precis som tidigare en av Mustaschkampens huvudpartner och hoppas den här gången på lite extra drag på insamlandet.
Läs artikeln

För tredje året i rad är Malmbergs stolt huvudpartner till Mustaschkampen. Med glimten i ögat kopplat till sina egna produkter uppmanar de män att testa sig.
Läs artikeln

Beijer Byggmaterial intar för åttonde året i rad en aktiv roll som huvudpartner till Mustaschkampen. I år siktar de mot stjärnorna och har, utöver att sälja sina blå produkter, även producerat en viktig kampanjfilm som sprids i sociala medier och andra kanaler.
Läs artikeln

Mustasch-Harry Boy, insamlingar från landets travbanor och en intern stegutmaning. Detta är tre av aktiviteterna i ATG:s kampanj för Mustaschkampen i år.
Läs artikeln

För att uppmärksamma Mustaschkampens tioårsjubileum, organiserar vi tillsammans med våra huvudpartner en livesänd digital auktion. Auktionen är fullspäckad med objekt att bjuda hem antingen till dig själv, eller i perfekt tajming inför Fars dag.
Läs artikeln

Köp hem vackra rosor och hyacinter från Blomsterlandet samtidigt som du är med och stöttar kampen mot prostatacancer.
Läs artikeln

För andra året i rad stödjer Skånemejerier kampen mot prostatacancer som huvudpartner till Mustaschkampen. Under november skänker företaget 1 krona för varje såld liter mjölk till Prostatacancerförbundet.
Läs artikeln

Som huvudpartner för Mustaschkampen vill Polarn O. Pyret bidra till att öka allmänhetens kunskap om prostatacancer. Du som kund hos PO.P har också möjlighet att vara med och stödja kampen mot prostatacancer genom att köpa hem något fint till dig eller någon du tycker om.
Läs artikeln

Som företagskompis finns möjlighet att få er logotyp i årets kampanjfilm.
Läs artikeln

Varje timme drabbas män och kvinnor av cancer. Genom kunskap kan vi tillsammans bidra till tidig upptäckt och rädda liv. Via samarbetet, Enade mot cancer, strävar Kronans Apotek mot en värld där fler överlever sina cancerdiagnoser.
Läs artikeln
.jpg)
Prostatacancer kan påverka sex och samlivet. Lustkänslorna kan minska, och erektionen kan bli svagare. För många innebär detta en stor förändring. På prostatacancer.se finns många bra svar på svåra frågor.
Läs artikeln

Vi är otroligt stolta över att presentera Mustaschkampens officiella barberare.
Läs artikeln

Sweden Rock Festival bjöd Mustaschkampen på en minnesvärd start på sommaren.
Läs artikeln

Kom och träffa oss på Sweden Rock och köp specialdesignade rock t-shirts till förmån för Mustaschkampen.
Läs artikeln.jpg)
.png)
Årets mustaschlogotyp är formad efter Sveriges vanligaste namn och bär på en historia.
Läs artikeln
.jpg)
Ingen har väl missat Lusseballen? Pressbyrån omvandlade den omtyckta lussebullen och skapade den livsviktiga Lusseballen. Kampanjen som har ett starkt och tydligt budskap och gått hem hos många är nu nominerade i Guldägget!
Läs artikeln

Mustaschkampsmånaden november är över och insamlingen från ATG och landets travskolor gav totalt 1 728 106 kronor till Prostatacancerförbundet i kampen mot prostatacancer.
Läs artikeln

Pungdosor, skarvkablar och mustaschprodukter. Med glimten i ögat uppmärksammar Malmbergs prostatacancer och skänker pengar till vidare forskning och utveckling.
Läs artikeln

För sjunde året i rad är Beijer Byggmaterial stolt huvudpartner till Mustaschkampen. I år lanserar Beijer ett kamerafilter på sociala medier med en blå bygghjälm tillsammans med företagets ikoniska meterstock. För varje bild som tas skänker Beijer 20 kronor till Mustaschkampen.
Läs artikeln

Pressbyråns populära - och mycket viktiga - lussebulle är tillbaka. Mellan 13 och 26 november finns Lusseballen att köpa på kedjans samtliga butiker över hela Sverige.
Läs artikeln

Runda upp i kassan eller köp blåa golfprodukter hos Dormy i november så är du med i kampen mot prostatacancer.
Läs artikeln

Precis som förra året kommer Opus Bilprovning tillsammans med sina kunder samla in pengar till Mustaschkampen.
Läs artikeln

För femte året i rad är Coop stolt huvudpartner till Mustaschkampen. Medvetenheten om prostatacancer får stor spridning via alla butiker, annonser och tv-reklam.
Läs artikeln

Varje liter räknas. Det är budskapet när Skånemejerier startar en kampanj till förmån för Mustaschkampen. Förhoppningen är att den välkända mjölkmustaschen ska locka fler att engagera sig i kampen mot prostatacancer.
Läs artikeln