
Beijer-selfies ska öka stödet till Mustaschkampen
”Tillsammans bygger vi längre liv” är ledordet för Beijers kampanj som genomförs på 116 byggvaruhus och i förtagets e-handel. Förutom kamerafilter på sociala medier säljer Beijer även blåa kampanjprodukter där överskottet från försäljningen går direkt till Mustaschkampens arbete.
– Vi har tidigare år sett ett stort engagemang ute hos våra byggvaruhus och bland hantverkare för att synliggöra kampanjen, detta tar vi med oss när vi går in i årets kampanj. Vi på Beijer Byggmaterial ”Bygger Dom Som Bygger” och det finns över 310 000 anställda inom byggbranschen i Sverige, där majoriteten är män. Mustaschkampens arbete känns därför väldigt angelägen för oss att stödja, säger Geir Thomas Fossum, VD hos Beijer Byggmaterial.
Beijer Byggmaterial har tillsammans med sina kunder stegvis ökat sitt engagemang och bidrag till Mustaschkampen för varje år. Beijers kampanj pågår från den 1 november till den 31 december.
Ta en bild med detta filter så skänker Beijer 20 kronor till Mustaschkampen.
Filtret finns tillgängligt på Instagram och Facebook.