Opus Bilprovning - stolt huvudpartner för andra året i rad
Precis som förra året kommer Opus Bilprovning tillsammans med sina kunder samla in pengar till Mustaschkampen.
I samband med besiktningen får kunderna möjlighet att skänka 20 kronor till Mustaschkampen. Antingen kan kunderna skänka 20 kronor direkt i webbokningen eller på plats vid själva besiktningen. Dessutom kommer Opus Bilprovning att dubbla bidragen som kommer in under kampanjperioden.
Opus Bilprovning jobbar med en bred marknadsföring i både sociala medier, i Opus-appen och på hemsidan. Alla stationer sätter upp affischer och andra informationsblad samt delar ut Mustaschkampen-broschyrer. All personal kommer även att bära Mustaschkampen-pins under hela kampanjperioden.
Genom företagets kundtjänst tillfrågas alla som ringer in om det vill vara med och stödja Mustaschkampen. Allt för att informera så mycket vi kan i alla olika kanaler och på så sätt ge alla möjligheten att vara med.
– Vi är både glada och stolta över att vi även i år är med som huvudpartner. Engagemanget är stort och kunderna uppskattar vår insats och att vi tillsammans är med och bidrar i kampen mot cancer, säger Marika Ireblad, kommunikations- och marknadschef på Opus Bilprovning.