
C'mon Boys!
Årets kampanjfilm för Mustaschkampen 2025.
Läs artikelnAmanda Egilson Hallgren är silversmeden som låter hjärtat styra hammarslagen. I sin verkstad på Östermalm skapar hon smycken för hand och gör dem personliga genom att hamra in namn och budskap med morfars gamla hammare. Händerna arbetar, men det är hjärtat som leder dem.
Läs artikelnCatrine Näsmark är en levande och lustfylld konstnär som nu också är ambassadör för Mustaschkampen.
Läs artikelnMamoni är en engagerad medlem i Bike Babes Stockholm, en motorcykelklubb för kvinnor. När hon fick frågan om att bli ambassadör för Mustaschkampen tvekade hon inte en sekund, trots att prostatacancer är en sjukdom som drabbar män.
Läs artikelnStefan Johansson, Team JES Racing, vill nu kombinera sitt racingåkande med att stödja Mustaschkampen.
Läs artikelnGolfvaruhuskedjan är precis som tidigare en av Mustaschkampens huvudpartner och hoppas den här gången på lite extra drag på insamlandet.
Läs artikelnFör tredje året i rad är Malmbergs stolt huvudpartner till Mustaschkampen. Med glimten i ögat kopplat till sina egna produkter uppmanar de män att testa sig.
Läs artikelnBeijer Byggmaterial intar för åttonde året i rad en aktiv roll som huvudpartner till Mustaschkampen. I år siktar de mot stjärnorna och har, utöver att sälja sina blå produkter, även producerat en viktig kampanjfilm som sprids i sociala medier och andra kanaler.
Läs artikelnMustasch-Harry Boy, insamlingar från landets travbanor och en intern stegutmaning. Detta är tre av aktiviteterna i ATG:s kampanj för Mustaschkampen i år.
Läs artikelnFör att uppmärksamma Mustaschkampens tioårsjubileum, organiserar vi tillsammans med våra huvudpartner en livesänd digital auktion. Auktionen är fullspäckad med objekt att bjuda hem antingen till dig själv, eller i perfekt tajming inför Fars dag.
Läs artikelnKöp hem vackra rosor och hyacinter från Blomsterlandet samtidigt som du är med och stöttar kampen mot prostatacancer.
Läs artikelnFör andra året i rad stödjer Skånemejerier kampen mot prostatacancer som huvudpartner till Mustaschkampen. Under november skänker företaget 1 krona för varje såld liter mjölk till Prostatacancerförbundet.
Läs artikelnSom huvudpartner för Mustaschkampen vill Polarn O. Pyret bidra till att öka allmänhetens kunskap om prostatacancer. Du som kund hos PO.P har också möjlighet att vara med och stödja kampen mot prostatacancer genom att köpa hem något fint till dig eller någon du tycker om.
Läs artikelnSom företagskompis finns möjlighet att få er logotyp i årets kampanjfilm.
Läs artikelnVarje timme drabbas män och kvinnor av cancer. Genom kunskap kan vi tillsammans bidra till tidig upptäckt och rädda liv. Via samarbetet, Enade mot cancer, strävar Kronans Apotek mot en värld där fler överlever sina cancerdiagnoser.
Läs artikelnScanna koden i Swishappen för att stödja kampen mot prostatacancer med 100 kr.
Varje krona räknas!
Stöd kampen mot prostatacancer. Varenda krona räknas! Swisha valfritt belopp.
Eller Swisha valfritt belopp till
900 10 17